Talep Yönetim Sistemi
1. Şirketiçi Modülü
Personel Özlük İşlemleri ve Personel Süreçleri:
Şirket içi personellerin özlüklerinin tutulmasını, izin avans gibi İK işlemlerinin takibi,
Envanter, Zimmet takibinin ve kayıt altına alma işlemleri yapılmaktadır.
Muhasebe ve İzleme:
Tek düzen muhasebe ile proje bazlı muhasebe imkanı sağlamaktadır.
Proje Yönetimi:
Şirketin başladığı yeni projeleri, projede görevli kişilerin atanması, kişilere işlerin
atanması ve takibinin yapılması sağlanmaktadır.
İş Emri ve İş Akış takipleri:
Personele yada oluşturulan çalışma gruplarına iş emri atanması ve görsel olarak işin hangi
aşamadı, kimde, nerede, ne zaman vs bilgilerinin izlenmesi sağlanmaktadır
Kalite Yönetimi:
Şirket içi ISO 9001, SPICE doküman setlerinin ve iş akışlarının yönetilmesi sağlanmaktadır.
2. Müşteri Modülü
Şirketin çalıştığı müşterilere verilen kullanıcılar ile online olarak şirket-müşteri arasındaki tüm görüşmelerin, taleplerin, isteklerin ve bunların cevaplarının şirket ve müşterisi tarafından takibini ve raporlanmasını sağlar.